Livet med en hob

Följande scen utspelades hos oss imorse:

Jag, inställsamt: Älskling, ska vi göra en sväng till marknaden och leta efter bordsdukar?

Maken, bekymrat: Men, mitt morgonkaffe då?

Jag, otåligt: Men vi måste ju inte gå precis nu, drick upp ditt kaffe och så går vi efter det!

Maken, än mer bekymrat: Men, mitt andra morgonkaffe då??



Jag gjorde dock en Aragorn och tvingade brutalt med honom efter en ynka kopp. Fast vi hittade ingen bordsduk så vi köpte småbröd istället.



/brev från exilen
Kommentarer
Felicia säger:

Skriv mer!

2011-10-25 / 09:18:52
Veronika säger:

Ja jaaa, det var ett jäkla tjatande :P Men jag ska. Genast.



Kram!

2011-10-27 / 17:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!